TOTART
EMMARCATS

Marcs i quadres
Sants, 3
Barcelona

A Totart Emmarcats t’oferim un any més, la possibilitat d’emmarcar a mida amb la motllura que triïs el Cartell de la Mercè 2022.

Si t’agrada el cartell

En pots recollir un de Cartell de la Merce 2022, fins que se n’exhaureixen les existències, a Sala Ciutat (c. Ciutat, 2) i al Palau de la Virreina (la Rambla, 99).

Cartells La Merce 2022

Descarrega de la web Ajuntament BCN

El disseny del Cartell.

Uneix tres generacions de barcelonines en una mateixa imatge de la festa. Aquesta manera d’entendre la Mercè, com una festa, sí, però també com una experimentada sastressa que sap cosir i recosir les vides dels barcelonins i barcelonines, unint una generació amb l’anterior i la següent, queda plasmada perfectament al cartell d’enguany.

Després de tot en una visió que gairebé fa pensar en la física quàntica, aquest artista de talent ens recorda que la Mercè “són totes les que van ser, les que seran i les Mercès d’aquells i aquelles que ens succeiran”. Com explica el mateix David de las Heras, La Mercè “creua les nostres vides, les barreja”.

el cartell de la Mercè 2022

Per saber una mica més.

Principalment tot és obra d’un autor que concedeix a la figura humana una importància especial. Sens dubte sempre amb una dimensió psicològica que és present tant a les il·lustracions com a les pintures a l’oli que fa.

Telva 2017 David de las Heras

La il·lustració que ha preparat farà la revisió i la recuperació d’algunes tipografies d’ altres cartells de la Mercè. Durant la seva història i que són a càrrec d’Arauna 131, la unió dels estudis de disseny gràfic Arauna Studio i 131.

Llicenciat en Belles Arts per la Universitat del País Basc és graduat en il·lustració a l’Escola Massana. Ha exposat com a pintor en països com Alemanya i Portugal. A demés en galeries de moltes ciutats del país. Allà hem vist unes obres que se situen entre un estil gràfic contemporani i la tradició pictòrica clàssica.

Com a exemples ha publicat també il·lustracions en diaris com El País. També al suplement cultural de l’ABC, en diverses portades d’El País Semanal . Al mateix temps, en mitjans internacionals com el Financial TimesThe Economist o Die Zeit. Les darreres campanyes institucionals que ha firmat, n’hi ha algunes per a l’Òpera de Cincinnati, l’Ajuntament de Barcelona (Sant Jordi) o la ciutat de Madrid.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *